Tuesday 21 April 2015

Saya memang tak pakai apa-apa” 8 Gambar Artis Berbaju Terlampau EHEMM!!!


Manila – Bekas ahli kumpulan Sexbomb Girls, Kristel Moreno, mengaku beliau tidak memakai seluar dalam ketika menyarungkan gaun hitam pada majlis Star Magic yang ke-8 Sabtu lalu.

Ketika ditemuramah secara langsung di majlis tersebut, pelakon berusia 23 tahun itu ditanya sama ada beliau memakai seluar dalam atau tidak di sebalik gaunnya yang jarang, beliau dengan bangganya menjawab, ‘Saya tidak memakai apa-apa…’Bekas bintang filem kanak-kanak itu juga menerima kritikan yang hebat gara-gara pakaian tersebut malah dilabelkan sebagai ‘Worst Dressed’ pada majlis tersebut yang berlangsung pada 6 September lepas di Makati Shangri-La Hotel, lapor Pilihan anda


Sebuah majlis gilang gemilang untuk penggiat seni telah berlangsung di Filipina pada Sabtu lepas dan ia sememangnya menjadi medan para artis untuk tampil dengan fesyen pakaian paling menarik dan menggiurkan.

Kebiasaannya, dalam mana-mana acara besar yang berlangsung pasti ada selebriti yang sangka mereka telah tampil dengan pakaian yang disangka paling anggun tapi hakikatnya pilu.
Acara Star Magic Ball ke-8 pada tahun ini menyaksikan pelakon yang juga penari, Kristel Moreno dinobatkan sebagai selebriti berpakaian paling buruk.








1 comment: